Vedoucí: Zajíček Pavel, Ing. tel: 384 342 127, email: pavel.zajicek@mesto-trebon.cz, č.dv.: 115
Tel: 384 342 127
Fax: 384 342 178


Od pondělí 2. července 2018 nebudou přijímány žádosti s papírovou fotografií. Agenda řidičských průkazů bude od tohoto dne používat žádosti s digitalizovanými fotografiemi a podpisy. Pouze pro vydání mezinárodního řidičského průkazu je nutné předložit 1 barevnou nebo černobílou průkazovou fotografii (35x45 milimetrů).

Odbor dopravy zajišťuje tyto činnosti:

zaměstnanci vykonávající činnost na úseku registru vozidel:

  • kompletní vedení registru vozidel včetně ukládání plateb správních poplatků dle jednotlivých činností,
  • schvalování technické způsobilosti vozidel (dovozy v rámci EU – viz předchozí bod, mimo EU – prostřednictvím správního řízení včetně ukládání plateb správních poplatků dle jednotlivých činností),
  • povolování stavby jednotlivých vozidel,
  • zajišťování agendy na úseku stanic měření emisí,

zaměstnanci vykonávající činnosti na úseku registru řidičů:

  • kompletní vedení registru řidičů a to včetně záznamu bodového hodnocení řidiče včetně ukládání plateb správních poplatků dle jednotlivých činností do systému GINIS,
  • vedení správních řízení na úseku evidence řidičů, vedení správních řízení o předběžných opatřeních na úseku řidičů,
  • vedení řízení o námitkách v souvislosti se záznamem bodového hodnocení řidiče,
  • vedení agendy digitálních tachografů včetně ukládání plateb správních poplatků dle jednotlivých činností,
  • obsluhu rozhraní systému CZECH POINT týkající se zpracování autorizovaných konverzí obdržených písemností prostřednictvím DS pro OD,

zaměstnanec vykonávající činnost na úseku dopravního úřadu:

  • výkon činnosti dopravního úřadu související s agendou taxislužby,
  • SOD na úseku taxislužby,

zaměstnanci vykonávající činnosti v rámci svých agend, včetně řešení přestupků v blokovém řízení:

  • podle zákona o pozemních komunikacích v souvislosti s přestupky tohoto zákona, zákona o silniční dopravě v souvislosti s přestupky tohoto zákona, a dále vedení kompletní agendy ostatních přestupků souvisejících s dopravou, evidencí vozidel a evidencí řidičů, na úseku autoškol,

zaměstnanci vykonávající činnost na úseku silničního správního úřadu a speciálního stavebního úřadu:

  • kompletní vedení agendy související se speciálním stavebním úřadem týkající se komunikací,
  • kompletní vedení agendy silničního správního úřadu v rámci obcí ve správním území ORP,
  • vedení systému vydávání parkovacích karet,
  • vedení agendy autobusové dopravy na území obce,
  • vedení agendy úhrady jízdného na území města,
  • vedení kompletní agendy související se systémem kontrolního vážení vozidel,

zkušební komisaři:

  • vedení kompletní agendy zkušebního komisaře, především systému zkoušek odborné způsobilosti řidičů a držitelů průkazů o profesní způsobilosti řidičů (systém e-testů),
  • vedení systému evidence autoškol a učitelů autoškol, SOD na úseku autoškol.

Odbor také zajišťuje:

  • zveřejňování smluv v registru smluv,
  • zveřejňování právních předpisů města ve Sbírce právních předpisů územních samosprávných celků a některých správních úřadů. 

Pracovníci odboru

Jméno, funkceTelefon, e-mailKancelář
Doktorová Ivana
Referentka - evidence řidičů
384 342 132
ivana.doktorova@mesto-trebon.cz
114
Dražan Jan
Zkušební komisař
384 342 133
jan.drazan@mesto-trebon.cz
251
Hélová Milena
Referentka - evidence vozidel
384 342 131
milena.helova@mesto-trebon.cz
115
Kubešová Jana
Referentka - evidence řidičů
384 342 139
jana.kubesova@mesto-trebon.cz
114
Pečová Monika, Ing.
Referentka - silniční správní úřad
384 342 147
monika.pecova@mesto-trebon.cz
111
Peroutka Václav, Ing.
Referent - silniční úřad, zkušební komisař
384 342 159
vaclav.peroutka@mesto-trebon.cz
111
Šedivá Zuzana
Schvalování technické způsobilosti vozidel
384 342 130
zuzana.sediva@mesto-trebon.cz
115
Táborská Naděžda
Administrativa odboru
384 342 144
nadezda.taborska@mesto-trebon.cz
111
Trojanová Renata
Referentka - evidence vozidel
384 342 129
renata.trojanova@mesto-trebon.cz
115
Zajíček Pavel, Ing.
Vedoucí odboru dopravy
384 342 127
pavel.zajicek@mesto-trebon.cz
115

Aktuální informace

Důležité novinky z radnice

SEMINÁŘ POČÍTÁME S VODOU

Zajímá vás, jak zmírňovat nepříjemné projevy probíhající klimatické změny? Pak si nenechte ujít Seminář o možnostech adaptace měst a obcí na změnu klimatu prostřednictvím modrozelené infrastruktury (MZI), který se koná ve čtvrtek 12. října 2023 v KKC Roháč v Třeboni.

Dozvíte se, co se dá dělat, aby se nám ve městech příjemněji žilo. Zajímavé příklady a možnosti využití modrozelené infrastruktury nám představí přední odborníci na tuto oblast: Ing. Vojtěch Bareš ze Stavební fakulty ČVUT v Praze a Ing. Jiří Vítek ze společnosti JV PROJEKT VH, s. r. o. Nebudou chybět zkušenosti z praxe ani informace o možnostech dotací na tato opatření.

Součástí semináře budou také ukázky toho, co se podařilo za uplynulé roky realizovat v Třeboni.

Seminář v rámci projektu Počítáme s vodou je pro všechny zaregistrované zájemce zdarma. Registraci a další informace najdete na stránkách Počítáme s vodou (https://1url.cz/kuE5V), kde je také možnost rezervovat si místo na semináři.

Přijďte využít možnost, která se nebude opakovat. Seminář se koná jednou ročně, vždy v jiném městě. Letos máte jedinečnou šanci navštívit ho v Třeboni.


Více informací

Výběrové řízení - vedoucí odboru školství a sociálních věcí

Město Třeboň opakovaně vyhlašuje výběrové řízení na pozici vedoucí(ho) odboru školství a sociálních věcí. Přihlášky je možné zasílat do 06.10.2023. Více Více informací

Omezení spojená s opravou ulice Novohradská

Rádi bychom vás upozornili na blížící se zahájení stavebních úprav Novohradské ulice a s tím související uzavírkou ulice a brány. Více informací naleznete v přiloženém oznámení. Více informací