Tajemnice:
tel: , email: , č.dv.:
Součástí útvaru tajemníka je pracoviště krizového řízení a oddělení správy majetku.
Útvar tajemníka zajišťuje:
- správu informačního systému včetně technického provozu webových stránek úřadu,
- provoz a obsahovou náplň webových stránek města,
- správu výpočetní techniky včetně počítačové sítě a telefonní sítě,
- plnění úkolů souvisejících s ochranou osobních údajů,
- tvorbu vnitřních platových předpisů,
- likvidaci tuzemských a zahraničních cestovních dokladů, agendu stravenek,
- tvorbu, vedení a hospodaření sociálního fondu,
- zpracování plánů rozvoje lidských zdrojů,
- personální a platovou agendu zaměstnanců městského úřadu, městské policie včetně obdobných pracovněprávních vztahů, Městské knihovny Třeboň,
- vzdělávání zaměstnanců,
- vztahy s úřadem práce, správou sociálního zabezpečení, jednotlivými zdravotními pojišťovnami,
- hospodaření s určenými položkami rozpočtu města,
- vidimaci a legalizaci,
- informování občanů prostřednictvím vývěsních skříněk, obsluhu úřední desky,
- evidenci právních a vnitřních předpisů města,
- vedení podatelny, vedení pošty městského úřadu,
- příjem pošty prostřednictvím datové schránky a její evidenci a předání příslušným odborům,
- odesílání pošty prostřednictvím datové schránky,
- objednávání a distribuci kancelářských potřeb pro městský úřad,
- provoz spisovny, přípravu a realizaci skartačního řízení a péči o archiválie,
- výpisy z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku a katastru nemovitostí prostřednictvím CzechPointu,
- provádění autorizované konverze dokumentů podle platných právních předpisů, zajišťuje vedení evidence provedených konverzí,
- zveřejňování smluv v registru smluv,
- vedení sekretariátu starosty, místostarostů,
- pozvání členů orgánů města na jednání, zodpovídá za seznámení veřejnosti s termíny těchto jednání a zveřejnění usnesení,
- zasedání zastupitelstva města a rady města,
- vedení agendy orgánů města, komisí a výborů - rozesílá materiály, vyhotovuje zápisy, kontroluje plnění usnesení, archivuje materiály,
- organizaci přijetí návštěv a delegací vedením města, zajišťuje společenské a pietní akce,
- agendu vnitřních a vnějších vztahů města včetně spolupráce s partnerskými městy,
- hospodaření s určenými položkami rozpočtu města,
- evidenci Sbírky zákonů a právních předpisů kraje,
- vedení centrální evidence vyřizování stížností a petic,
- vedení kroniky města v podobě Ročenky města,
- vedení agendy městských symbolů,
- projekty kulturního rozvoje města a programy městských akcí,
- koordinaci, organizaci a realizaci krátkodobých projektů, programů a akcí podle standardizovaných postupů, zpravidla místního významu,
- úkoly v rámci komunitního plánování a projektu Zdravého města,
- tvorbu a distribuci zpravodaje Třeboňský svět,
- informační, publicistické a tiskové vztahy k veřejnosti a hromadným sdělovacím prostředkům,
- zveřejňování právních předpisů města ve Sbírce právních předpisů územních samosprávných celků a některých správních úřadů.
Pracoviště krizového řízení zajišťuje:
- úkoly na úseku krizového řízení,
- úkoly na úseku hospodářských opatření pro krizové stavy,
- úkoly na úseku zajišťování obrany České republiky,
- ochranu utajovaných informací,
- úkoly na úseku civilní a požární ochrany,
- připravenost na mimořádné události, provádění záchranných a likvidačních prací a ochranu obyvatelstva.
Oddělení správy majetku zajišťuje:
- úklid budov provozovaných městem,
- provoz a údržbu budov provozovaných městem,
- obsluhu kotelen.
Pracovníci odboru